josefinesdays.blogg.se

9 april - koh phi phi

Publicerad 2013-04-09 14:07:59 i resa,

Vi är fortfarande kvar på phi phi. Det händer inte så mycket på dagarna här och stränderna är inte speciellt fina, det som gör phi phi är det galna nattlivet. Det är verkligen helt sjukt, hinkar med alkohol, eldhopprep och taggade människor överallt. Vi har varit hos frisören till klockan halv tolv på natten och gjort slingor med varsin öl i handen, julia har tatuerat sig, vi har varit på thaiboxning och gjort en massa mer sjuka saker. Det har varit kul att prova på phi phi och nattlivet här, men jag är ingen partytjej så jag känner mig klar här nu. Imorgon åker vi vidare mot phuket och karon beach där vi ska ta det lugnt och njuta av den sista tiden på våran asienresa. 
 
 
Blandade bilder från våra dagar på phi phi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela