josefinesdays.blogg.se

31 mars - koh lipe

Publicerad 2013-03-31 17:53:00 i resa,

Idag vaknade vi skapligt och jag hade fått sova ikapp efter den skräcknatt jag hade häromdagen när johanna pratade i sömnen och sa att hon såg tre små barn i vårat rum. Helt sjuk natt eftersom jag först inte fattade att hon pratade i sömnen och trodde att hon såg barn i rummet på riktigt.. Men nu är jag iallafall pigg och utvilad, aningen mörbultad efter gårdagens thaimassage som kan vara det värsta jag gjort. Fick fötter upptryckta i ljumskarna och slag över hela kroppen, hon strechade min kropp så mycket att jag trodde att hela jag skulle gå sönder. Idag har vi legat på stranden och bättrat på brännan som äntligen efter sex veckor börjat synas ordentligt. På kvällen köpte vi vattenmelon, pizza, chips, öl och bacardi breezer och hade picknick i solnedgången, så mycket mysigare än restaurang. När vi ätit upp fastnade vi i djupa samtal om framtiden (som vanligt) och låg och kollade på stjärnorna ett par timmar innan vi gick upp till hotellet igen.
 





 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-04-01 16:09:27

Ni är så fina och ser ut att ha det underbart...♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela