josefinesdays.blogg.se

a day in the big city

Publicerad 2013-10-03 01:06:00 i england,

 
Blev en sen kväll idag igen. Tog tåget in till london på förmiddagen, strosade runt på oxford street och shoppade, sedan åkte jag till svenska kyrkan som anordnar "ung i london-kvällar" varje onsdag. Inget religöst eller så, bara ett sätt att få träffa andra svenskar och få lite info om jobb, boende osv i london. Kollade på patrik 1.5 och det var trevligt men jag förstod inte riktigt grejen med att 30 svenskar ska sitta och kolla på film tillsammans när man befinner sig i london. Kollade lite på anslagstavlan och såg en del jobbannonser, börjar bli lite sugen på att komma tillbaka hit sen och skaffa ett jobb. Tråkigt att behöva göra det ensam bara, de flesta av mina kompisar har redan gett sig iväg på andra äventyr. Men man vet aldrig vad som sker i framtiden. Nu är det sovdags för mig, puss♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Isabella forsman

Publicerad 2013-10-03 13:12:46

Hej Josefine !

Hur trivs du i London ? Är nämligen lite inne på att flytta dit ett tag o jobba, bor i Uppsala nu men är lite trött på de för tillfället :P
Har precis som du ingen kompis som kan/vill göra samma sak...o de skulle va kul att ha någon att resa med :) hör av dig om du har lust på min mail [email protected]
Hare bra / Bella :)

Postat av: felicia

Publicerad 2013-10-03 14:16:13

Fina bilder :)

Postat av: asta

Publicerad 2013-10-03 20:23:39

åh gud va otroligt fin du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela