josefinesdays.blogg.se

Friday morning

Publicerad 2013-09-27 10:46:26 i england, träning,

Jag lyckades ta mig upp skapligt och är nu på väg ut på en powerwalk innan frukosten. Tacka gud för att hushållerskan är här på fredagar så jag hinner göra sånt här! Det är en sån skillnad från att gå upp klockan 04:30 för att börja jobba som jag har gjort det senaste året. Kommer aldrig kunna återvända till sådana tider efter detta, never ever. 
Fredag idag, och imorgon ska jag åka in till piccadilly i london för att träffa folk och shoppa. Lyckorus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela