josefinesdays.blogg.se

London

Publicerad 2013-09-17 00:01:00 i resa,



Har varit på resande fot hela dagen. Åkte till linköping tidigt imorse, därifrån flög jag till amsterdam för en mellanlandning och sen flög jag vidare mot london, där blev jag upphämtad och tillslut hamnade jag i cobham där jag ska bo i en månad framöver. Lämnade väskan och drog direkt in till "city", åt god mat och gick runt på gatorna som inte alls såg ut som jag föreställt mig, allt är mycket större. I flera butiker, restauranger och caféer var det skyltat om att de behöver personal så om jag bestämmer mig för att stanna här lär det inte vara svårt att hitta ett jobb. Än så länge är allt är väldigt ovant och jag vet inte vad jag kan förvänta mig, men allt känns bra iallafall. Nu är jag supertrött och ska krypa ner i sängen och ladda upp för morgondagen som blir min första heldag i england. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela