josefinesdays.blogg.se

some time for myself

Publicerad 2013-09-25 13:52:00 i england,

 
De senaste dagarna har sett någorlunda lika ut. Det har varit frukost-löpning-lunch-handla-kvällsmat och där i mellan har jag jag städat och fixat. Dagarna går väldigt fort och allt tar längre tid än vad jag är van vid. Att laga mat, plocka och diska åt minst fyra personer tar tid och att handla i de stora engelska affärerna som jag inte har lärt mig att hitta i än tar betydligt längre tid än vad det gör att handla hemma där man hittar. Idag är både hushållerskan och en yogainstruktör här så jag har haft tid att sitta ner och läsa bloggar med en kopp kaffe under förmiddagen. Nu ska jag ge mig ut och springa innan det är dags för lunch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela