josefinesdays.blogg.se

christmas

Publicerad 2013-12-27 21:51:00 i fina dagar,

 
 
 
 
 
 
Den här julen spenderades på flera olika ställen och det blev lite farande, men sånt gör inte mig någonting, fick ju chansen att träffa alla fina och fira jul med dom på julafton. Varje år inser jag bara mer hur mycket min familj betyder för mig och hur glad jag är över att jag har så mycket fina människor omkring mig. Det absolut viktigaste för mig på julen är att få umgås med min familj. Hoppas alla andra hade en bra och fin jul med massor glädje, kärlek och mat precis som jag♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela