josefinesdays.blogg.se

juicepower and detox

Publicerad 2013-12-30 12:51:00 i fina dagar,

 
 
 
 
Älskar när jag och juicemaskinen hittar tillbaka till varandra. Fick Renée Voltaires juicepower and detox i julklapp och har fått massor ny inspiration på juicer så nu kör jag igång igen. Tyvärr är det så förbannat jobbigt att göra rent min juicepress och därför struntar jag ofta i att göra juice även om jag är sugen. Men nu ska det bli bättring på den fronten, ska börja det nya året på ett lite hälsosammare spår än det jag kört på den senaste tiden tänkte jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela