josefinesdays.blogg.se

8 mars - gili trawangan

Publicerad 2013-03-08 13:23:00 i resa,

Idag åt vi frukost på hotellet, sen gick vi och hyrde cyklar och köpte snorklar och cyklop. Sen cyklade vi iväg till en fin strand och snorklade för första gången under resan. Vi såg jättemycket fina fiskar i olika storlekar, tyvärr var det svårt att få bra bilder på dem. Men vi tog lite kort och filmade med min nya vattensäkra kamera. Hade jag haft bättre internet hade jag lagt upp filmen, men det får bli en annan dag! Efter snorklingen åt vi fruktsallad med världens godaste och nyttigaste frukt mangostan, en ny favorit. Sen blev det solning och så provade vi den lokala maträtten pad thai som var jättegott! Nu sitter vi i lobbyn på hotellet och svettas, inga planer för kvällen än, vi får se vad vi hittar på. Det finns alltid något att göra på lilla gili! 
 
Bilder från dagen

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-03-08 17:12:05

Va bruna och fina ni är, ser SÅ härligt ut... Jag vill med :(

Postat av: Jullan!

Publicerad 2013-03-10 10:25:58

Jag saknar er så himla mycket :( sitter i sängen och fäller tårar.. <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela