josefinesdays.blogg.se

Going home

Publicerad 2013-10-13 19:03:22 i resa,

 
Nu är jag påväg hem. Fick efter mycket kämpande ihop mina två väskor imorse, har sammanlagt en packning på 50 kilo, bra jobbat av mig! Nu är jag i amsterdam och väntar på att gaten ska öppna, har väntat i två timmar, bara två timmar till kvar sen sitter jag på flyget mot linköping. Känns skönt att komma hem, men lite ångestladdat är det ändå. Vad händer nu? Motala känns inte som ett alternativ. Men jag får slå mig ner hemma i lilla motis ett tag tills jag kommit på vad jag vill göra framöver. Är väldigt, väldigt sugen på sol och värme igen. Men jag kanske inte kan fly från kylan än på ett tag, vi får se vad jag hittar på! Nu ska jag bara fokusera på mina fina hemma i sverige ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela