josefinesdays.blogg.se

hallelujah moment

Publicerad 2013-10-16 12:12:37 i Allmänt,

Är inne på min tredje dag i Sverige nu och njuter av att ha min vanliga mat i kylskåpet, vara på gymmet och att få krypa upp i famnen hos min kärlek på kvällarna. På bilden, min första frukost i sverige. Det var ett riktigt hallelujah moment att få vakna i sin egen säng, sätta på kaffebryggaren och göra en latte, skära upp min favoritfrukt, hälla upp min favorityoghurt och keso. Helt underbart efter att ha ätit bagels och druckit pulverkaffe till frukost i en månad. Och att sen få äta det på min favoritplats i soffan framför riktigt svenskt nyhetsmorgon, det var verkligen pricken över i:t, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela