josefinesdays.blogg.se

how my nights look

Publicerad 2013-10-10 00:03:00 i england,

 
Så här ser mina kvällar ut för tillfället. Tvättar ansiktet i sängen och smetar på massor carmex på läpparna innan jag somnar framför gossip girl. Jag är ett par år efter alla andra med gossip girl men på något sätt lyckas jag aldrig hinna med att följa serier när jag är hemma. Så nu passar det perfekt att kolla ifatt alla bra serier man missat. Idag har jag spenderat hela dagen på kings cross hospital med min faster, imorgon har jag inga speciella planer, ska försöka sova ut ordentligt och ta en lång powerwalk bara. På fredag åker jag in till london och köper en till resväska så jag kan få med mig allt hem och tar mig en titt på det enorma köpcentret westfield. På lördag så ska jag åka till kingston, en lite större stad i närheten av cobham. Sen är det söndag och då står hemresa på schemat. Alltså har jag tre förhoppningsvis superbra dagar framför mig innan jag får komma hem ♥

Kommentarer

Postat av: Martin Akesson

Publicerad 2013-10-12 11:50:24

Hej Josefine! Läget? Jag har ingen aning om vem du är, men jag känner Anna-Lenas systerdotter (Evelina) och hon tyckte att jag kunde höra av mig till dig för jag bor också i London 😊 det hade varit kul att ses om du vill det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela