josefinesdays.blogg.se

painshill park

Publicerad 2013-10-08 09:45:00 i england,

 
Morning på er allihopa! Började min morgon med en god frukost, men jag måste medge att jag börjar få cravings efter min vanliga standardfrukost i sverige: kvarg med hallon och valnötter och vanligt svenskt kaffe. Iallafall så tog jag en promenad med hunden genom painshill park efter frukosten. Det är en jättefin gammal park med massor fina statyer, byggnader och stora fält. Mysigt att gå runt med hörlurar och massor bra podcasts i öronen, då kan jag verkligen koppla bort alla andra tankar. Nu ska jag ta tag i dagen, tänkte faktiskt börja kolla över min packning lite idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela