josefinesdays.blogg.se

I ♥ shopping pt 2

Publicerad 2013-09-30 12:55:00 i england, shopping,

 
 
 
 
Ännu mera shopping. Hittade den perfekta beiga höstkappan på forever 21, svårt att få en rättvis bild på den men den är iallafall supersnygg enligt mig! Den med mina nya höstklackar från scorett kommer göra min höst lite bättre. Tyvärr är det för varmt för att klä sig i höstjacka här än så länge och i sverige verkar det snart vara dags för vinterjacka? Hoppas jag lyckas pricka in hösten någonstans i år, jag har ju haft värme och sol sedan jag åkte till asien i februari. Lyckades komma hem lagom till den svenska våren och sen blev det sommar, sedan när hösten började komma till sverige åkte jag till england där det fortfarande är sensommar påväg mot höst. 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2013-09-30 13:06:19

Snyggt!!

Postat av: aina [fotoblogg]

Publicerad 2013-09-30 14:09:34

Vilken fin blogg du har :) hoppas du får en bra måndag!

Postat av: vanja

Publicerad 2013-09-30 15:38:08

älskar att shoppa :)

Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

Publicerad 2013-09-30 20:48:46

så fint!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela