josefinesdays.blogg.se

Thursday bubbles

Publicerad 2014-01-16 17:07:40 i fina dagar,

 
Idag är jag fortfarande hemma och är sjuk. Hanna kom förbi en stund och det slutade med varsitt glas bubbel. Man får unna sig mitt i veckan, speciellt om man inte mår tipp topp. Det är sjukt vad mycket man har att prata om när man inte setts på nästan ett år, tiden bara sprang iväg. Skönt att alla vänner börjar flytta hem till sverige igen. Nu när jag ändå har börjat dagen i onyttigheternas anda så fortsätter jag med pizza, yummie yummie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Sverige, 21 år. Får inte nog av att resa och har gjort allt ifrån att volntära i afrika, backpacka i asien och glassa runt på shoppinggator i europa. Gillar kärlek, vänskap, träning, foto, kläder, musik och allt sånt där. Bor för tillfället i en alldeles för liten stad och har alldeles för stora drömmar. Hoppas att inom en snar framtid packa väskan och ge mig iväg på nya äventyr i livet och kanske en dag hitta mig själv, eller något annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela